התובע במשפט אולמרט: "אם נתניהו ייבחר לאחר שימוע הוא יגיע חזק יותר"

    איתי גדסי No Comments on התובע במשפט אולמרט: "אם נתניהו ייבחר לאחר שימוע הוא יגיע חזק יותר"

    "ההתנהלות במשפט אולמרט, היא אחרת לגמרי, מצבו של אולמרט היה שטנה מנתניהו, אולמרט לא קיבל תמיכה אלה דחיפה החוצה. לפעמים הלחץ התקשורתי משפיע ולפעמים לא", כך אומר עו"ד אורי קורב, מי שהיה התובע במשפט אולמרט בראיון ל'מהדורה המרכזית' | האזינו

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התובע במשפטו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, עו"ד אורי קורב, התראיין היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. קורב נתן מבט מקצועית על תיקי נתניהו והאם כן צריך להתחשב בטענותיו של נתניהו לאחר את מועד השימוע לאחר הבחירות.

    עד מתי יוכל לנתניהו לכהן בתפקידו: "החוק מאפשר לו לכהן, עד פסק דין חלוט אחרי ערעור בעליון. לכן זה מהלך של שנים. השאלה היא מה עמדת היועץ האם לפרסם לפני או אחרי הבחירות. על פי הנוהל היועץ אמורים להתעלם מהבחירות ולעבוד כרגיל, גם המלצות משטרה מפרסמים. ברשויות המקומיות פרקליט המדינה פרסם את הכל ולסגור תיקים בשביל שיגעו למי להצביע".

    יש צדק בטענות נתניהו: "יש החלטות שהתקבלו בפרקי זמן קצרים יותר. האם הוא צריך לקבל החלטה לפי החלטות יועץ אז כן. האם מדובר כאן במקרה מיוחד, בזה הוא יצטרך לדון. טענותיו של נתניהו הם נכונות משפטית וצריך לשמוע אותם, אבל יכולים לקבל החלטות אחרות, כי הם לא מובהקות".

    המלצות לפני הבחירות: "אם נתניהו ייבחר למרות השימוע אם זה יקרה, זה יקבל משנה תוקף, מכיוון שהוא יגיד, העם בחר בי למרות שידע על החלטת היועץ. הוא יעמוד עם החלטה זה בהחלט יהיה לו לרווח".

    מקרה נתניהו מול אולמרט: "ההתנהלות שלהם היא אחרת לגמרי, מצבו של אולמרט היה שטנה מנתניהו, אולמרט לא קיבל תמיכה אלה דחיפה החוצה.  לפעמים הלחץ התקשורתי משפיע ולפעמים לא. העסק מול אולמרט רץ מהר מאוד".

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות